Brev:
Modermælkserstatning i mad, 13 mdr
28. februar 2005
Alder:
13 mdr.
Modermælkserstatning i mad, 13 mdr
Kære Helen,
Jeg synes, at Laura og Elisabeth rigtig trives og er glade! Så det er kun et lille pylre-mor-spørgsmål, jeg har til dig... Er der nogen problemer i at fortsætte med at benytte MME i maden selvom de er blevet 13 måneder? Vi bruger det til deres havregrød om morgenen og majsgrøden inden puttetid, fordi det er sværere at undgå, at grøden brænder på, hvis man koger den på mælk.
Deres madplan ser i øvrigt således ud:
(Vågner 7.20)
07.40 Havregrød med æble og MME + sødmælk
09.45 Yoghurt med bananmos + vand
11.15 Bondebrød med div. pålæg
(12- ca. 14 Middagslur)
14.30 Blandede, kogte grønsager + sødmælk
16.30 Bolle med smør og flødeost + vand
17.30 Aftensmad (anstrenger mig for at variere det ;-) + sødmælk
19.00 Majsgrød med MME + vand
(19.30 Puttes)
De drikker ikke store mængder mælk til måltiderne (ca. 1/2-3/4 dl pr måltid), så jeg tror ikke umiddelbart, at de får dækket deres mælkebehov, hvis ikke vi putter mælk i grøden.
Venlig hilsen
Fie